#25 Szaleństwo w Rossmanie -49%

Hejka kochani! Zapewne każdy z Was słyszał już o promocji w Rossamnie -49% na wszystkie kosmetyki do makijażu. Czekałam na tą zniżkę już bardzo długo i nawet zrobiłam listę, co mam kupić podczas jej trwania. Wczoraj wreszcie nadszedł ten długo wyczekiwany przeze mnie dzień i nie obeszło się bez odwiedzenia Rossmana. Kiedy weszłam do drogerii kolejka była niesamowita, a ludzi przy dziale z kosmetykami cała masa. Jednak udało mi się dopchać do upragnionych perełek.
Zobaczcie więc co udało mi się zdobyć! Są to zdecydowanie rzeczy, które gorąco polecam. Niektóre
z nich nie są zbyt tanie, ale na takich przecenach warto je kupić! Wcześniej nie wspomniałam, że jeżeli macie pobraną aplikację Rossmana, to wtedy przysługuje Wam -55%. Jedynym warunkiem tej większej zniżki jest zakup co najmniej trzech różnych produktów do makijażu.
 Maybelline Color Tattoo 
Na ten kosmetyk polowałam już od dłuższego czasu, ale nigdy nie było kolorku, który mi pasował. Jednak wczoraj udało mi się go zdobyć. Jest to tak naprawdę cień do powiek, ale ja go kupiłam jako pomada do brwi. Mój kolorek to 40- Permanent Taupe. Jeszcze nie używałam tego kosmetyku,
ale wcześniej bardzo dużo słyszałam, że sprawdza się świetnie. A więc zobaczymy jak będzie się sprawował :D 
Cena przed zniżką: 25,69 zł  Cena po zniżce: ok. 14 zł
Rimmel March Perfection- korektor
Na przecenę tego korektora również bardzo długo czekałam. Nigdy wcześniej nie miałam z nim do czynienia.
  Myślę jednak, że będzie się dobrze sprawował, gdyż krążą o nim same pozytywne opinie. Ja wzięłam kolorek 030- Classic Beige. Jest on zakończony takim malutki pędzelkiem, więc powinien być dobry. 
Cena przed zniżką: 31,99 zł Cena po zniżce: ok. 17 zł 
Baza Rimmel Stay Matte
To już druga moja baza od Rimmel! Jednak ta, którą miałam wcześniej dawała rozświetlający efekt. Baza, którą widzimy na zdjęciu ma za zadanie zmatowić naszą buźkę i zmniejszyć wydzielanie sebum. Moja cera ma skłonności do przetłuszczania się, więc sprawdzimy jak ten produkt sobie poradzi. 
Cena przed zniżką: 27,99 zł. Cena po zniżce: ok. 15 zł 
Tusze do rzęs Loreal

 Te obydwa tusze są zdecydowanie moimi ulubionymi tuszami. Bardzo ładnie wydłużają, podkręcają i pogrubiają rzęsy, zarazem ich nie sklejając. Kiedyś już miałam ten niebieski, który widzimy na zdjęciu i teraz powróciłam do niego. Pani w Rossmanie poleciła mi również ten zielony i muszę przyznać,
że jestem z niego bardzo zadowolona. Pięknie wydłuża i pogrubia rzęsy. Szczerze polecam :*
Niebieski przed zniżką: 65,59 zł. Cena po zniżce: ok. 36 zł.
Zielony przed zniżką: 60,99 zł. Cena po zniżce: ok.33 zł. 
          Szminka Rimmel Lasting Finish Kate
Tą szminkę kupiłam ponieważ bardzo spodobał mi się jej kolorek 03. Cudowny odcień nude. Wygląda ona przepięknie na ustach! Przeważnie kupuję matowe szminki, czy pomadki, jednak
 ta kolorówka ma śliczne błyszczące drobinki. Ten kosmetyk chyba zostanie moim ulubieńcem w tym miesiącu.
Cena przed zniżką: 26,99 zł. Cena po zniżce: ok. 14 zł.
Podkład Loreal True Match
Do Rossmana poszłam z myślą kupienia podkładu Bourjois healthy mix nr 51. Jednak wszystkie egzemplarze były już wykupione. Wcześniej słyszałam wiele pozytywnych opinii właśnie o tym podkładzie z Loreal. Pani z drogerii doradziła mi jego zakup. Podobno jest on bardzo podobny do tego z Bourjois. Dzisiaj pierwszy raz go nałożyłam i jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona! 
Cena przed zniżką: 59.99 zł. Cena po zniżce: ok. 32 zł. 

To już wszystkie moje zdobycze. Jestem naprawdę zadowolona z ich zakupu! Promocja trwa do 28 kwietnia, więc na pewno zdążycie jeszcze coś kupić! Takie zniżki bardzooo się opłacają! 
Pozdrawiam :*

You May Also Like

6 komentarze

  1. Mam cień tylko beżowy. Używam jako bazy pod cienie... Widzę, że każdy znajduje dla nich jakieś zastosowanie. Ciekawe czy ktoś w ogóle używa go jako cienia do powiek haha :D
    Ja w tym roku na szczęście ograniczyłam się do dwóch produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skusiłam się na trzy rzeczy z rabatem -55%. :) Podkład z L`Oreala to ostatnio mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chciałam puder bananowy z Wibo i korektor z Astora, ale jak poszłam w pierwszy dzień o 10 to już tego nie było ;c Kupiłam szminkę Bourjois Rouge Edition Velvet nr 07, rozświetlającą bazę z Miss Sporty i Million Dolar Lips nr 1 Z Wibo. Pójdę odwiedzić Rossmanna jeszcze w następnym tygodniu, może uzupełnią korektory z Astora i pudry z Wibo ;D
    A podkład True Match można kupić na ezebra.pl za ok. 30zł normalnie bez zniżki. I inne drogeryjne tak samo.

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy udane, też zastanawiałam się nad kilkom produktami które kupiłaś :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam ogromne zakupy w Rossmanie, ostatnią promocję przegapiłam, więc teraz nadrabiam :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podkład z L'oreala, ale na lato był dla mnie za jasny. Szkoda, bo wtedy trudno dobrać mi kolor :D Teraz odpuściłam, ale następnym razem na pewno go kupię :D

    OdpowiedzUsuń