#31 Zamówienie z Aliexpress

Hejka kochani! Około miesiąca temu zrobiłam moje pierwsze zamówienie na znanym, chyba każdemu serwisie Aliexpress! I właśnie dzisiaj chciałam Wam pokazać, co sobie wybrałam, ponieważ wszystkie paczki już do mnie dotarły! Jako że pierwszy raz zamawiałam jakąś rzecz z Chin, na początku obawiałam się troszeczkę jakości produktów. Jednak za tak niską cenę postanowiłam złożyć zamówienie, gdyż opinie osób z całego świata na ich temat były pozytywne. Teraz przejdźmy do rzeczy! Na paczki, które otrzymałam w ciągu ostatnich dni czekałam miesiąc( tak, jak już wcześniej wspomniałam). Po rozpakowaniu, stan wszystkich artykułów był idealny! Każdy przedmiot wyglądał świetnie! Nic nie było zniszczone, a jak a tak małą cenę produkty były w miarę dobrej jakości! Mi się akurat udało, że przesyłki nie zostały uszkodzone w drodze! Z pewnością będę częściej korzystała z tego serwisu, gdyż Aliexpress to naprawdę świetna sprawa! A jakie są wasze spostrzeżenia na temat tej stronki? Dajcie znać w komentarzach :* Teraz zapraszam Was do oglądnięcia rzeczy, które sobie zamówiłam :*
Casey- iPhone 7

Casey na mój telefon prezentują się świetnie, są wykonane całkiem solidnie! Urzekają mnie ich kolorki *.*
Cena jednego: ok. 8zł
Pędzelki do makijażu
Pędzelki do makijażu również są idealne, całkiem nieźle się ich używa! Wykonane bardzo dokładnie!
Cena: ok. 12zł
Chokery
Postanowiłam troszeczkę pokombinować i zamówiłam sobie trzy różne, trochę nietypowe kolorki chokerów! Szary i brązowy świetnie się prezentują i świetne jest to, że bardzo rzadko się je spotyka!
Cena jednego: ok. 2 zł 
Casey- iPhone 5s
Moja siostra również postanowiła sobie coś wybrać. Zamówiła sobie takie dwa, piękne etui na telefon! Świetne *.*
Cena jednego: ok. 7zł
To już wszystko na dzisiaj! Jak podobają Wam się rzeczy, które wybrałam?
Moim zdaniem są cudowne!
Bardzo serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :*

You May Also Like

3 komentarze