#44 Back to school lookbook

Hejka kochani! To co? Zaczynamy szkołę! Jakoś mnie nie uszczęśliwia ten fakt i myślę, że macie tak samo :( Najlepsze wakacje w moim życiu dobiegają końca. Te dwa miesiące były naprawdę super!!! Każdego dnia coś się działo. Prawie codziennie spędzałam czas z najlepszymi przyjaciółmi pod słońcem. No ale... trzeba się zmierzyć z rzeczywistością i pojutrze wracamy do szkoły. 
Przygotowałam dla Was pięć stylizacji na pięć dni tygodnia, typowo do szkoły. Z pewnością zawsze rano mówicie, że nie macie się w co ubrać. Spokojnie, też tak mam :D Dzisiaj chciałam Wam trochę pomóc w doborze ubrań. Niżej znajdziecie moje propozycje zestawień do szkoły. Myślę, że Wam się one spodobają. Te ciuszki z pewnością będą idealne na cały dzień nauki, aby czuć wygodę i swobodę. Ja uwielbiam modę i nie wyobrażam sobie żyć bez niej również w szkole. W komentarzach oceniajcie, która ze stylizacji podoba Wam się najbardziej :* 
Mam nadzieję, że dziesięć miesięcy naukowych zmagań zleci tak szybko, jak zleciały te dwa miesiące wakacji. W moim przypadku ten rok szkolny będzie ciężkim rokiem, gdyż idę do ostatniej klasy gimnazjum. Egzaminy... ale dam radę, ponieważ za te dziesięć miesięcy czekają nas kolejne wakacje i myślę, że to będą kolejne wakacje życia! A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć! :* Ahoj <3
spodnie/ bershka bluza/ reserved koszulka/ house buty/ adidas
spodnie/ bershka koszulka/ bershka koszula/ reserved buty/ converse
sukienka/ cropp katanka/ - buty/ deichmann
spodnie/ bershka koszula/ reserved buty/ nike 
spodnie/ bershka narzutka/ h&m buty/ deichmann

You May Also Like

6 komentarze

  1. Proste, ale jakie efektowne stylizacje! Świetny post, lubię oglądać takie lookbooki, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Ostatnia propozycja bardzo mi się podoba :)
    Cieszę się że udały ci się tegoroczne wakacje :D Ja dużo spałem i w sumie się cieszę :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w koszuli!! https://mariemysliwiec.blogspot.com/2017/09/august-photo-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się ta ostatnia stylizacja mój blog

    OdpowiedzUsuń