#6 Valentine's day

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma pomysłami na walentynki. Możliwe, że nie wykorzystacie tych porad już w tym roku, ale... mogą one być inspiracją na ten przyszły :D Przedstawię tutaj niespodzianki, którymi dzisiaj się posłużyłam oraz te otrzymane. A od kogo...
od mojego Walentego <3



1. Pierwszym pomysłem jest poduszka z naszymi zdjęciami. Zaprojektowałam ją na pewnej stronie ( niżej będzie link). Dołożyłam do niej jeszcze ramkę ze zdjęciem i słodziutką czekoladę.




2. Kolejnym pomysłem jest skromny deserek. Są to małe naleśniczki, wykrojone z dużych, przełożone dżemem. Takie maluszki dekorujemy pysznymi owocami. I bumm... mamy pyszną przystawkę. Stół możemy przygotować według własnego uznania :D







 3. Tutaj mam jeszcze jeden pomysł na deserek, lecz nie mam dokładnego przepisu, ponieważ wykonywała go moja mama ;) Jego królową jest czerwona galaretka <3


4. Następnym pomysłem są prezenty od mojego chłopaka :* Kochany się naprawdę postarał. Niespodzianki otrzymałam za pośrednictwem poczty kwiatowej. Dostałam od Niego cudowne bordowe róże, piękną czerwoną poduszkę w kształcie serca z napisem " Kocham Cię", oraz kartkę :)
W walentynce napisane było: " Będę Cie kochał dopóki wszystkie róże nie zwiędną". Na początku nie zrozumiałam o co chodzi, przecież róża nie będzie kwitła wiecznie :D Dopiero później oznajmiono mi, że jedna z tych róż jest sztuczna <3
Moim zdaniem świetny pomysł na prezent, a najlepszym jest właśnie ta róża...








Link do zaprojektowania poduszki:
http://selino.pl/


Mam nadzieję, że pomogłam Wam w znalezieniu kilku pomysłów
   do wykorzystania w  przyszłości :)
ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA!

You May Also Like

7 komentarze

  1. Świetne pomysły,bardzo romantyczne :) A wykorzystać można nie tylko w walentynki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne pomysły! Najbardziej urzekły mnie te naleśniczki :) Obserwujemy? ;)
    www.lebbrosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku przygotowałam sernik czekoladowy bez pieczenia, przepyszny wyszedł :D A parę lat temu dostałam poduszkę ze zdjęciem mojego chłopaka i napisem "Dobranoc" - super prezent :D Uwielbiam na niej spać, niestety poszewka już wygląda coraz mniej wyjściowo ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z poduszką, no i z ogromną przyjemnością skosztowałabym ciasta Twojej mamy. Wygląda przepysznie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł z tą sztuczną róża - kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naleśniczki z dżemem muszę zrobić u siebie. :D

    OdpowiedzUsuń