#45 Jeans jacket

ohohohoho! Długo mnie tutaj nie było. Przyczyna: szkoła, nauka, konkursy... Nie chciałam nic wrzucać tak o, po prostu, żeby sobie było. Nie miałam czasu, więc postanowiłam, że nie będę wstawiała postów, które nie są ciekawe... Zrobione na szybko, od niechcenia ( bo przyznam, że czasami również nie chciało mi się niczego wstawiać. Nie miałam do tego zapału). Dzisiaj, kiedy znalazłam czas i motywację, postanowiłam, że chcę iść na te zdjęcia i wrzucić ten post! Przecież ja to naprawdę lubię! Ubrania, moda, zdjęcia, przecież nie chcę rezygnować z tego, co można powiedzieć, stało się moją pasją. Nie mogę obiecać Wam, że posty będą się pojawiać regularnie, ponieważ teraz będzie coraz więcej nauki. Nie chcę również zamykać tego bloga, dlatego, kiedy tylko znajdę czas, na pewno będę wrzucała posty zrobione z pasją. 
Przechodząc do dzisiejszego wpisu, jak zazwyczaj kolejne zdjęcia stylizacji. Prostego zestawienia. Mamy jesień, więc postanowiłam założyć bardzo modną ostatnio, jeansową kurtkę, która pasuje do sukienki, spódnicy czy spodni. Do tego ubrałam cieplutki, uroczy, szary sweterek. Buty, które zobaczycie niżej na zdjęciach, co prawda są zimowe, ale przecież pasują do panującej ostatnio aury :D Zapraszam do oglądania :*

You May Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się połączenie swetra z kurtka jeansowa ❤❤❤ a sweterek przepiękny!!!! Ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja a zdjęcia bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły cudownie! :) Super stylizacja! <3
    Obyś wróciła już na stałe! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurteczka, lubię jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę naprawdę świetnie wyglądasz w tej kurtce ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń