#46 Spodnie joggersy- stripes

Hejka!
Znowu jestem! Dzisiaj nie będę się rozpisywała, ponieważ nic ciekawego nie dzieje się ostatnio
w moim życiu. Chyba nie interesuje Was zbytnio to, że cały czas jest nauka, nauka, nauka. Dlatego też po prostu przedstawię kolejną moją stylizację!
Chociaż z pogodą za oknem w ostatnim czasie różnie bywa, udało mi się jednak wybrać na zdjęcia
i przygotować dla Was tę propozycję :*
No to co? Niżej znajdziecie zdjęcia stylizacji  iiiiii  mój brzusio hahah :D Tym razem postawiłam na świetny zielony płaszczyk, a do tego spodnie w paski. Bardzo mi się to podoba! A Wy, co o tym sądzicie? Dajcie znać w komentarzach :* Buziaki :***
Spodnie/ Bershka Płaszcz/ Reserved Koszulka/ Bershka Buty/ Nike
Zapraszam na mojego instagrama :*

You May Also Like

8 komentarze

  1. Stylizacja w pełni mi sie podoba, a taki słodki szukam od pewnego czasu ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, mega pomyślane! Spodnie niestety kompletnie nie mój styl, ale Ty wyglądasz w nich bosko! :)
    Zapraszam do siebie https://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja ! Spodnie świetne :)
    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te spodnie, koniecznie muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się twoje spodnie, powiedz mi gdzie je kupiłaś chciałabym takie :) bardzo podobają mi sie twoje zdjęcia

    wracam po ponad półtorarocznej przewie spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa <3 a spodnie są z Bershki :*

      Usuń
  6. Świetna stylizacja :) Jedyne co bym w niej zmieniła to buty. Wybrałabym coś mniej sportowego (może mokasyny) na przykład z tego sklepu https://butymodne.pl/klapki-meskie-c19913.html. Mają tam ogromny wybór damskich, męskich i dzieciecych butów.

    OdpowiedzUsuń